vrijdag 14 oktober 2011

Day #24 Inspired by a book



Een boek.. ik wist het echt niet! Ik lees niet heel veel en wat ik lees zijn niet echt verhalen waarbij ik beelden in mijn hoofd krijg. Als iemand me zou vragen wat mijn favoriete boek is, zou ik zeggen 'een atlas'. Ik ben gek op kaarten, kan ik uren naar kijken. Dus wat is dan mooier dan een boek vol kaarten?





De wereldkaart vind ik nog wel de mooiste. Maar wat is die ontzettend gedetailleerd! Ik heb mijn best gedaan het zo precies mogelijk op mijn nagels te krijgen, zelfs nog met een nail-art kwastje. Ik ben zelf wel tevreden over het resultaat, ik zelf zie in elk geval direct dat het de wereldkaart moet voorstellen. De 'wereldkaart' op de nagels van mijn linkerhand lijkt echter niet op iets wat van deze wereld komt.



Ik gebruikte Essence Pop Pastel Blue, Catrice Sold Out Forever en een nail-art kwastje. Ook had ik nog even een ruw schetsje gemaakt om m'n geheugen op te frissen en de grootte een beetje in te schatten.

Liefs,
Maud