woensdag 12 oktober 2011

Day #22 Inspired by a song



Een nail-art geïnspireerd door een liedje viel me erg zwaar! Over welk liedje dat zou worden heb ik al ongeveer 23 dagen nagedacht. Steeds als ik iets bedacht kon ik me er geen nail-art ontwerp bij voorstellen. Tenminste niets wat ik zou kunnen maken. Zo is aan deze nail-art niet bepaald te raden welk liedje het betreft lijkt me. Dat komt omdat ik me meer heb laten inspireren door de videoclip, dan door het liedje zelf!



Ik koos voor Katy Perry met California Girls! Het liedje heeft niks te maken met de snoepjes en lieflijke kleuren op mijn nagels. Maar ik vind het wel met de clip overeen komen! En ik denk dat anders mijn 3d-snoepjes nog heel lang ongebruikt waren gebleven, wat ik zonde zou vinden.



Voor deze nail-art gebruikte ik: 3d-snoepjes, nail-art beads, sprinkles (van de supermarkt), een dotting tool, Essence Ahoy, Flamingo Rose, Mellow Yellow, Bella, Fall For Me, een blauwe striper en een glitter striper van UMA. Het valt me nu pas op dat ik haast alleen Essence lakjes heb gebruikt hiervoor!





Een cupcake op m'n ringvinger, een -volgens mijn vriend- beschuit met muisjes op mijn duim en op de andere nagels zo'n druipend-ijs effect. Beschuit met muisjes zag ik er zelf eerst niet in, maar nu zie ik niets anders dan 'Hoera een meisje!'-muisjes.
Alle snoepjes zaten gelukkig dubbel in het wieletje. Vooral de aardbeien en ijsjes vind ik zo schattig! Ja ik vind het allemaal reuze schattig, maar ook erg onhandig.. Ik ben benieuwd hoeveel decoratie de douche gaat overleven, ik vrees het ergste voor mijn duimen!

Wat vind jij van deze nail-art?

Liefs,
Maud