maandag 10 oktober 2011

Day #20 Water Marbled



Met water marblen heb ik een haat/liefde-verhouding. Het is een euforisch moment als een prachtig gelukte nagel uit het water komt. Maar ik krijg op negen van mijn tien nagels eerst een pooltje nagellak wat nergens op lijkt.. en dat is frustrerend.



Ik gebruikte Fatal van Essence als zwarte basis. Het marblen deed ik met French Pink van MAX, Me Me Me van Essence en Hot Or Not van Catrice. Ik gebruik nagelolie om mijn vingertoppen grotendeels nagellak-vrij te houden. En een bekertje water en saté-prikkers natuurlijk!



Het wou me gister maar niet lukken! Ik kreeg constant belletjes erin, of zoals ik bovenaan al zei, zo'n hoopjes lak die op modderpoelen lijken. Wegens tijdgebrek kon ik niet aan de gang blijven met ze opnieuw te doen. Dus dan maar met belletjes erin.. Mijn andere hand was nog een tikkeltje lelijker geworden helaas. Ik zit nu op 2/3e van de challenge en maak vanavond gewoon weer iets nieuws. Al vind ik de opdrachten nu wel erg moeilijk worden!

Liefs,
Maud