zaterdag 8 oktober 2011

Day #18 Half Moons



Half Moon manicures vind ik erg mooi. Al heb ik zelf niet echt halve maantjes gemaakt. Het zijn meer sikkel-maantjes. Je kunt deze manicure ook andersom doen, waardoor het misschien wat meer op halve maantjes lijkt. Maar eigenlijk vind ik dit zelf wat leuker.



Lekker simpel en weinig dit keer! Eerst een laagje Lollipop van Wild and Crazy en erna een wat korter laagje van My Boyfriend's Jeans van Essence. Beide lakken erg fijn en dekken na één laagje al helemaal. Erg fijne lakjes dus!



Deze kleurtjes koos ik omdat ik bij 'Half Moons' gewoon lekker dacht aan een geelgouden Maan in een donkerblauwe nacht. Ik vind het resultaat iets Arabisch hebben, wat me dan weer aan 1001 Nacht doet denken, leuk!

Het resultaat vind ik best oké. Hier en daar hadden de randen wat netter gemogen, maar dat stoort me niet zo erg.


See? Sikkel-maantjes!

Maak jij wel eens een Half Moon mani? 'Hoe om' doe jij het, ook zo of op de bollere manier?

Liefs,
Maud