vrijdag 7 oktober 2011

Day #17 Glitter



Glitter-overdose! Als het moet, die ik het ook maar gelijk goed. Ik vind glitters zeker leuk, maar zo vaak draag ik ze niet. Ik wist al gelijk dat ik gigantisch veel lagen glitters over m'n nagels zou gaan doen. Om ook maar meteen een boel glitter lakjes te gebruiken. So I did..



Ik begon met een zwarte basis waar al glitters in zaten, I Wear My Sunglasses At Night van Catrice. En glitters van Essence, vijf van de Nail Art Twins. Clyde, Carrie, Louise, Edward en Blair. En als laatst ging nog de Circus Confetti sepcial effect topcoat erover heen. Veel glitter dus.



En nog even lekker blurry om te showen dat de glitters goed glitterde. Al die lagen waren wat veel, mijn nagels lijken er best dik door.. Dat vind ik best lelijk. En oh wat zie ik er tegenop om dit er ooit nog af te krijgen!

Draag jij vaak glitter lakjes?

Liefs,
Maud