woensdag 5 oktober 2011

Day #15 Delicate print



Delicate print.. wat is dat? En hoe verwerk ik dat in een nail-art? Google leek me niet te begrijpen.. Op twitter werd door een aantal mensen kant voorgesteld, dat leek me wel leuk! Ik haalde mijn Konad spulletjes onder het stof vandaan en ging weer eens stempelen.



Ik gebruikte P2 Elegant als basis en stempelde met een zwart lakje van Konad. Ik gebruikte de Konad image-plate M57.



Ik vind Konad (en het stempel-idee) leuk hoor, ik ben er alleen niet zo'n held mee.. Ik krijg het nooit helemaal perfect erop, wat ik wel jammer vind. Deze keer was geen uitzondering, de kanten randjes zitten allemaal een beetje scheef.. Maar ik heb vaak veel lelijkere resultaten gehad ermee, dus ik ben meer dan tevreden! Ik vond het leuk om toch nog eens m'n stempel-spulletjes te gebruiken.

Ik ben benieuwd, wat stel jij je voor bij het horen van delicate print? Hoe zou je dat in een nail-art verwerken?

Liefs,
Maud