dinsdag 4 oktober 2011

Day #14 Flowers



Bloemetjes! Ik hou van schattige bloemen nail-arts en ik heb er tot nu toe echt te weinig gemaakt. Ik heb al een tijdje deze foto in mijn inspiratie mapje staan, ik blijf er naar staren. Dus het werd tijd die eens te maken! Maar dan wat uitgebreider, om 't zo even te noemen. Roosjes en stipjes, it is!





Zelf ben ik erg blij met het resultaat, de roosjes en de polka dots lukten beide goed. Het duurde niet eens heel lang om allemaal te maken. Gewoon lekker dotten met die dotting tool! Ook de roosjes zijn zo gemaakt, eerst twee grote rode stippen en dan wat zwarte C-vormen erin en erom.



Ik heb het volgende gebruikt:
- zwarte striper van UMA
- Amsterdam van HerĂ´me W.I.C.
- Sing: Hey Dirty-Lilah! van Catrice
- Lemon van Wild and Crazy
- Groen striper van Essence
- Een dotting tool

Ik ga zeker nog eens zulke roosjes maken, ik vind ze zo leuk en schattig. Wat vind jij van bloemtjes nail-art?

Liefs,
Maud