maandag 3 oktober 2011

Day #13 Animal print



Dag dertien, een dieren-printje op 't programma. Eigenlijk jammer dat deze nou niet morgen op het programma stond. Op dierendag was het wel zo toepasselijk geweest!
Ik heb lang getwijfeld over wat voor een dierenprintje het zou worden. Luipaard- en zebra-printjes vind ik het leukst. Al wou ik ook wel eens iets anders proberen.. maar ik was bang dat ik de al best goed gelukte basis zou verpesten. Uiteindelijk ging voor een veilig zebra-printje.



Ik heb het volgende gebruikt: Een sponsje en een pincet om die mee vast te houden. Het roze Jip & Janneke lakje van de Hema. Een naamloos Oranje lakje wat ik ooit bij een Marlies Dekkers zaak er gratis bij kreeg. Essence Sunshine 4ever, zwarte UMA striper en een Essence topcoat.



Ik begon met een gele basis, vervolgens oranje en daarna roze erover gesponst. Ik ben zelf erg blij met het resultaat. Ik vind de overloop van de achtergrond goed gelukt en ook het zebra-printje lukte aardig. Eigenlijk vind het vanuit de losse pols nog makkelijker dan met Konad.



Maak jij wel eens dierenprintjes nail-art? Welk vacht-motiefje is jouw favoriet?

Liefs,
Maud