zondag 2 oktober 2011

Day #12 Stripes



Klaar voor dag twaalf? Jullie krijgen namelijk tot mijn grote spijt wat mislukte strepen te zien. Niet dat ik deze nail-art een complete fail vind, alleen de zwarte strepen (waar het eigenlijk toch omgaat) lijken nergens op.. Wel jammer, want ik vond het idee van dit ontwerp (not my own!) en de kleurtjes zo leuk.



Mooie strakke zwarte lijnen trekken is niet mijn ding. Het wou gewoon niet.. Deze nail-art blijft dan ook echt maar één dagje zitten. Ook al heeft het wat tijd gekost. Ik loop gewoon niet graag lang met iets waar ik niet tevreden over ben. Al is het ook niet zo afschuwelijk.
Natuurlijk ze je het vooral goed op foto's of als je er met je neus een paar centimeter vanaf hangt (zoals ik constant doe).



En dan nog wat ik hebt gebruikt: een zwarte stiper van Essence, Secret Peri-Winkle van China Glaze en een wit lakje van Essence.

Laat jij een nail-art die niet is mislukt maar ook niet gelukt lang zitten?

Liefs,
Maud