zaterdag 1 oktober 2011

Day #11 Polka dots



Ja je ziet het goed, ik heb m'n nagels weer wat ingekort omdat ik ze iets te lang vond worden. Maar goed, vandaag staan stipjes op het programma! Polka dots zijn eigenlijk een aan sluitend patroon. Dit is een beetje random gedaan. Maar ik had dan ook geen zin in standaard stipjes! Ik heb hier en daar ook nog wat stipjes in andere stipjes gezet.



Ik gebruikte hiervoor een zwart lakje van Essence, Ahoy van Essence, Hot or Not van Catrice, een dotting tool en -vergeten op de foto- een oud roze lakje van Essence.

Zelf vond ik het resultaat wel redelijk, het had iets netter gemogen. Wel word ik zeker vrolijk van zo'n funky nail-art. En met een dotting tool is het allemaal zo gepiept!



Wat vind jij van polka dot of stipjes nail-art? Iets voor jou?

Liefs,
Maud