maandag 24 oktober 2011

Catrice - Big City Life shoplog!



Ik heb er bijna twee maanden ontzettend erg naar uitgekeken. Ik ben heel vaak ernaar op zoek gegaan, ik hield Duitse fora in de gaten, ik droomde er zelfs een keer over! En vandaag was het dan eindelijk zover! De Catrice Big City Life LE was er! Ik heb er zo lang naar uitgekeken, dus bij deze gelijk de shoplog van wat ik allemaal kocht.




New York, Berlin, London, Sydney

Ik wist al dat ik alle paletten wou hebben, dus die kocht ook! Ik heb ze ook al allemaal geswatched, dus dat artikel kunnen jullie morgen verwachten. Ik kan wel al verklappen dat ik erg tevreden ben over het pigment. Ik vind het super mooie palettes.



Van de nagellak kocht ik er maar twee. Het lakje van New York en die van London. Een aparte groen-grijze kleur en een lichtgele met mooie shimmer.

De paletten kosten €6,99 per stuk en de nagellak €2,49. Er is nu ook bij Kruidvat 35% korting als je twee make-up producten koopt. Eigenlijk zou ik €32,94 kwijt zijn geweest, maar dankzij de korting werd dat €21,94! Dat vind ik voor vier mooie paletten en twee lakjes best weinig.

Heb jij ook al iets van deze LE gekocht?

Liefs,
Maud