woensdag 26 oktober 2011

Catrice Big City Life nagellak - New York & London



Van de nieuwe Catrice LE moest ik natuurlijk ook wat nagellak kopen. Ze spraken me niet alle vier aan, ik ging voor New York en London. De twee wat apartere lakjes. Deze leken me vanaf de persfoto's al het leukst.



De flesjes vind ik fijn. De standaard Catrice vorm met leuke opdrukken van de steden. Nu ik ze zo zielig met z'n tweetjes zie twijfel ik of ik niet toch nog de twee andere ook wil gaan halen. 





Als eerst het lakje van de New York collectie. Deze werd beschreven als Pigeon Blue, duiven blauw. Ik vind het een lastige kleur om te beschrijven. Ik zie er zowel blauw als groen in, en ook wel een grijzige kleur. Ik vind dit lakje best mooi en apart! Deze lakte wel oké, een beetje dik, dekte wel na één laag.







Het lakje van de London collectie is een lief lichtgeel kleurtje met shimmer erin. Ik heb dit jaar gele nagellak ontdekt en ik voeg maar wat graag meer mooie gele lakjes toe aan mijn stash. Deze vind ik ook weer erg leuk! Hij lakte wel fijn, maar had wel drie laagjes nodig.

Ik vind beide lakjes leuk! Ik houd wel van zulke kleuren en ben blij dat ik ze heb gekocht. Ik twijfel nog over de andere twee van deze Limited Edition. De Big City Life LE zou deze week in alle grotere Kruidvat filialen verschijnen (die Catrice verkopen dan!).  Ze kosten als altijd €2,49 per stuk. Op het moment is de 35% kortingsactie bij aankoop van twee make-up producten nog geldig, komt fijn uit!

Liefs,
Maud