donderdag 27 oktober 2011

Catrice Big City Life - Looks met het New York palette



Ik heb mijn Catrice Big City Life paletten nu vier dagen. Inmiddels heb ik ze nog wat beter getest, door er wat looks mee te maken. Als eerst is het New York palette aan de beurt. Een palette wat ik sowieso al leuk vind, want: New York! Maar waarvan de pigmentatie me ook wel beviel tijdens het swatchen.



Oh ja, de kleuren van het palette spreken me ook aan! Misschien nog wel het belangrijkste. Ik houd van blauwe, groene en paarse oogschaduws. Check, check, check. En ook een lichtere kleur is in een palette altijd wel fijn. Daarvan heeft dit palette er maar één, Times Square, mijn favoriete plek in New York.

De look-foto's zijn niet allemaal even mooi. Door het ontbreken van fijn daglicht zijn de kleuren en scherpte iets minder..
Als eerst heb ik grijze smokey eye gemaakt. Met de kleuren Times Square, Wall Street en Brooklyn Bridge.







De look vind ik nog best geslaagd. Al moet ik zeggen dat het blenden niet zo makkelijker ging. Ook moest ik de lichte kleur, Times Square, flink opbouwen. En hij had nog wel iets dekkender gemogen, wat vooral op de tweede foto te zien is.

De volgende look is een stuk kleurrijker. Gemaakt met de kleuren Central Park, Soho, Rockefeller Center en Times Square (als highlighter)







Deze look vind ik stuk beter gelukt. De kleuren blenden ging beter en ook dekte deze allemaal net iets beter. Ik denk dat ik deze look nog wel vaker ga maken, ik vond 'em leuk staan en ik vind het ook wel bij het seizoen passen.

Ik ben blij met dit palette. Er zitten leuke kleuren in waarmee redelijk wat verschillende looks mogelijk zijn. Wel vind ik het jammer dat de donkerblauwe Brooklyn Bridge op mijn ogen wat tegenvalt. Over de andere kleuren die ik heb geprobeerd ben ik een stuk tevredener. Broadway vind ik trouwens een mooie blush, maar door het slechte licht kreeg ik die maar niet goed op de foto helaas.

Liefs,
Maud