zondag 23 oktober 2011

30 Day Nail Challenge - Terugblik



Eenendertig dagen kregen mijn nagels het te voortduren! Bijna elke dag iets anders erop. Ik vond het hartstikke leuk om te doen en heb veel nail-art grenzen zien vervagen. Het was fijn om er weer eens zo intensief mee bezig te zijn. Maar ik ga de komende week sowieso alleen 'gewoon één kleurtje' dragen, daar heb ik nu echt weer eens zin in!

Wel heb ik echt genoten van de challenge. Leuke nail-arts maken, ontzettend veel leuke en lieve reacties erop krijgen en zelfs nog nagellak opmaken! Ik heb de afgelopen tijd haast elke middag een nieuwe nail-art gemaakt, zo zaten ze er vaak wel 24 uur op, maar geen 'hele dag' zeg maar. Soms ging het ook anders, en op het laatst liet ik sommige een dagje langer zitten. Andere kon ik weer niet snel genoeg eraf halen! Erna snel foto's maken in de laatste beetjes daglicht (ik heb echt gemerkt deze maand dat het steeds iets vroeger donker is) en erna nog het artikel voor de volgende dag maken!
Ik kreeg ook vanaf de helft van de challenge steeds vaker de vraag of mijn nagels er niet heel erg onder leden. Ik kan jullie gelukkig vertellen dat mijn nagels nog even sterk en vergeeld zijn als van te voren. Ze kunnen gelukkig heel wat hebben!
Hier zijn ze nog eens, allemaal op een rijtje:


#1 Red


#2 Orange


#3 Yellow


#4 Green


#5 Blue


#6 Violet


#7 Black and white


#8 Metallic


#9 Rainbow - deze vond ik zo leuk gelukt!


#10 Gradient


#11 Polka dots


#12 Stripes - deze heb ik één middag en avond gedragen. Ik vond de strepen toch te scheef..


#13 Animal print - Met deze was ik dan weer erg blij! Voor het eerst lukte een gradient sponzen echt goed.


#14 Flowers - En ook deze vond ik heel leuk en mooi!


#15 Delicate print


#16 Tribal print - Het idee vond ik leuk, maar het resultaat best lelijk..


#17 Glitter - Ik kreeg tientallen succes wensen voor het afhalen van zeven lagen glitter! Lief! Ik heb zo'n kwartier zitten boenen ^^'


#18 Half moons


#19 Galaxies


#20 Water marbled


#21 Inspired by a color - Pink for October, of course!


#22 Inspired by song - Katy Perry's California Girls! Dit was denk ik wel de populairste nail-art. Deze kreeg de meeste reacties en werd 40 keer geliked op Bloglovin! En zelf vond ik 'em ook erg tof ja :)


#23 Inspired by movie - Mean Girls! Een van m'n favoriete films.


#24 Inspired by book - Ik koos voor de Atlas, en een wereldkaart. Deze lukte zoveel beter dan ik had verwacht!


#25 Inspired by fashion - Een favoriet merk, Juicy Couture! Het kroontje vond ik zo leuk.


#26 Inspired by a pattern


#27 Inspired by artwork - Sterrennacht van Van Gogh, ik voelde me heel artsy met deze nail-art :)


#28 Inspired by a flag


#29 Inspired by the supernatural - Iron Fist zombies!


#30 Inspired by a tutorial


Alle artikelen zijn terug te vinden onder de 30 Day Nail Challenge-tag!
Nu stond er eigenlijk nog één laatste opdracht bij: Re-create your favorite challenge. Degene die ik het leukst vond nog eens maken dus. Dat ben ik zeker van plan! Maar niet nu gelijk, over een weekje misschien. De komende dagen ga ik genieten van saaie nagels in één kleur, want ergens heb ik dat ook wel gemist op het laatst.

Wat vind jij de leukste nail-art die ik heb gemaakt?

Liefs,
Maud