woensdag 21 september 2011

Winnaars 88 palettes en Catrice&Essence pakketje



Vandaag kan ik eindelijk na mijn verjaardag écht trakteren.. Ik heb namelijk net via Random.org de winnaars getrokken van de twee eerste winacties. Dus without further ado..



Het 88 matte palette is gewonnen door Tirza!



En het 88 warm palette door Marloes!

Gefeliciteerd met de palettes dames! Ik heb jullie allebei al een bericht gestuurd dat jullie gewonnen hebben en zal de palettes z.s.m. opsturen.

Er staat trouwens bij Random.org vanaf #2 omdat op de eerste regel in de linkse kolom 'warm' stond en rechts 'matte'. En dan nog het Catrice & Essence pakketje..



Het 'niet-in-NL-LEs' pakketje gaat naar Helen van Beautyill! Gefeliciteerd! Wederom, ik stuur je snel een mailtje en doe het pakketje zo snel mogelijk op de post.

Verder wil ik iedereen die meedeed bedanken, ik vind het fantastisch dat jullie allemaal zo massaal meededen. Helaas zijn er zo ook meer meiden die niet wonnen, maar niet getreurd! Er lopen nu nog twee winacties waar je aan mee kunt doen. En eind november wordt mijn blog één jaar!

Liefs,
Maud