zondag 11 september 2011

GESLOTEN! Win een 88 matte palette of een 88 warm palette


Als ik iets een verrijking vind voor mijn make-up stash zijn het mijn grootste paletten wel! Ik heb er zelf drie en ben er gek op. De 88 palettes zijn erg bekend en populair in beautyland. Het leek me leuk om er één weg te geven, maar welke dan? Veel mensen hebben er misschien ook al één of meerdere. Vandaar dat ik besloot er twee weg te geven!




88 warm palette & 88 matte palette

Jullie kunnen kiezen uit een 88 matte palette of een 88 warm palette. Beide zijn gloednieuw. Helaas kwamen ze beide aan met één kapotte oogschaduw, ik heb ze wel al gepressed en gelukkig ging dat goed. Deze zien er nu zo uit:


Ik heb zelf ook hetzelfde 88 warm palette, waar ik erg tevreden over ben. Over het 88 matte palette lees en hoor ik ook wel vaak enthousiaste verhalen.

Als je beide niet hebt kan ik me voorstellen dat kiezen moeilijk is! Toch zou ik je willen vragen om een keuze te maken, er komen namelijk twee aparte lijsten voor de palettes. Als ik sommige mensen in beide zet, is dat oneerlijk tegenover degene die wel een keuze maakten en maar in één lijst staan. Ik hoop dat iedereen dit begrijpt :)




Wat moet je doen om mee te doen?
1. Beauty Before Breakfast volgen via GFC of Bloglovin
2. Laat hier een reactie achter en vergeet niet te zeggen welk palette je wilt winnen!

Voor extra kans kun je:
1. Dit artikel liken op Bloglovin
2. Het volgende berichtje (of iets soortgelijks) tweeten: Win een 88 warm palette of een 88 matte palette op http://beautybeforebreakfast.blogspot.com/ @BBBbeautyblog RT=Lief!
3. Deze winactie vermelden en linken in de sidebar van je blog.
4. Een artikel op je blog schrijven over deze winactie.


In totaal kun je dus vijf keer in de lijst komen te staan. Inwoners van Nederland en België kunnen meedoen. Deze winactie zal lopen tot woensdag 21 september, dan maak ik de winnaar bekend!

Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden. Succes allemaal!

Liefs,
Maud