zaterdag 24 september 2011

TBS Shimmer Cube - Bunch of Violets



Sinds er een aantal nieuwe uit zijn wist ik dat ik een Shimmer Cube van The Body Shop wou hebben. Eerst trok de make-up ervan me helemaal niet. Maar de Shimmer Cubes had ik gewoon nog nooit gezien! Tot ik de nieuwe zag langs komen op beautyblogs. Ik besloot eentje voor mijn verjaardag te willen, want met een kaart van TBS krijg je in de maand van je verjaardag de €10 die je er voor betaalde terug, in de vorm van €10 korting dan.





Mijn eerste Shimmer Cube! De verpakking vind ik erg mooi. Gewoon strak en de kleuren erin zijn duidelijk te zien. Fijn! De dikte verraste me, ik had het doosje iets platter verwacht. Maar elke cube is dan ook 3,5 gram, heel wat! Ze zijn ook goed en stevig verpakt, onder de deksel hebben ze allemaal nog een apart dekseltje.





In de Bunch of Violets Shimmer Cube zit een parelwitte kleur, een erg lichte zachtroze kleur, een plum paars en een indigo paarse kleur. Zulke kleuren vind ik erg leuk voor oogschaduw, heel draagbaar maar toch niet te saai. Ook passen ze heel goed bij blauwe en groene ogen.





Ik was razend benieuwd naar het pigment! En werd niet teleurgesteld, er komt zat kleur vanaf. Op de tweede (vage) foto zie je ook die mooie glitters erin wat beter. De twee lichte vallen wel erg licht uit, vooral de zachtroze kleur. Ik vind ze toch alle vier erg mooi. Ik heb er al een aantal looks meegemaakt. Hier is er één van:





Ik vind de kleuren erg fijn werken, geven goed kleur af en blenden mooi met elkaar. Ook blijven ze (met een primer) erg goed zitten. Niets dan lof voor deze Shimmer Cube! Ik ben fan en ik wil meer!

Één nadeel is de prijs, €22. Er zit wel erg veel in en de kwaliteit is super, maar toch blijft het wel duur. Ik vind het haast vreemd nu dat ik nooit eerder echt naar de make-up heb gekeken in the Body Shop, want hier ben ik zo blij mee.

Heb jij Shimmer Cubes? Of make-up van TBS, nog aanraders?

Liefs,
Maud