maandag 5 september 2011

Tag: Nagellak tag!



Een tijdje terug kreeg ik van Femke van Beautyxnails de nagellak tag. Dankjewel! Tags vind ik heel leuk om te maken en vooral als 'ie ook nog over nagellak gaat!

Uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?
Het gaat akelig hard richting de 400, het precieze getal weet ik niet. Ik ben gestopt met het bij houden en heb nu echt geen zin meer om ze te gaan tellen.


Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Catrice denk ik. Ik heb veel van de Ultimate Nail Lacquers en koop ook altijd wel wat lakjes van de LE's.

Wat is de meest voorkomende kleur?
Dat vind ik een moeilijke, ik denk blauw.. maar dat weet ik niet zeker. Van blauw heb je ook gewoon super veel verschillende tinten, die ik eigenlijk allemaal wel mooi vind.


Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik kan me vrij weinig bedenken. Natuurlijk zijn er bepaalde tinten van bepaalde kleuren die ik niet heb, maar alles wat ik zo kan bedenken heb ik wel.

Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam)?
For Audrey van China Glaze, Space Cadet van Orly en Beam Me Scotty van de Catrice Out of Space LE.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weg gegooit?
Heel oude lakjes, waarmee niet meer te lakken valt. Binnenkort gaan ze toch maar eens de prullenbak in!

Gebruik je een basecoat?
Niet vaak genoeg. Voor een nail-art of bij lakjes waarvan ik weet dat het nodig, gebruik ik het soms wel.

Gebruik je een Topcoat?
Niet altijd, maar meestal wel.

Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart?
Liever uit de losse hand denk ik. Stempels vind ik wel leuk, maar ik ben er niet zo handig mee.

Hou je van shimmers/glitters of liever een creme finish?
Creme finish vind ik vaak het mooist staan. Maar ik hou ook zeker van glitters, shimmer enz. Ik hou van variatie :)


Voel je je kaal zonder nagellak ?
Ja heel erg. Ik vind mijn naakte nagels niet mooi.

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

Twee maar! Dat valt reuze mee :) Dat mag ook wel, want de week ervoor kocht ik er negen.. Degene die ik de afgelopen week kocht waren beide van de Essence Urban Messages LE.


Bij deze tag ik: Miranda van NailsenbeautyLotte van Lotte Loves Beauty en Anne-Floortje van Baroque Beauty (leuke blogs!). En als je deze tag wilt overnemen, vooral doen! :)


Liefs,
Maud