woensdag 7 september 2011

Review: NYX Round Lipsticks



De Round Lipsticks vind NYX zijn vrij bekend en populair. Ik heb er zelf inmiddels vier en moet zeggen dat ik ook wel gehecht begin te raken aan simpele, maar leuke lipsticks.





Allemaal al een beetje aangetast helaas.. De verpakking vind ik wel oké. Ronde, zwarte huls. Niets mis mee, ook zeker niet super mooi en bijzonder. En handig dat je onderaan snel kunt zien welke kleur je hebt.




Schaduw


Zonlicht

Het pigment is van alle vier goed. Ze zijn erg creamy, wat ik wel fijn vind aan deze lipsticks.



Snow White is een knalrode kleur, inderdaad Sneeuwwitje-rood. Deze is een klein beetje op te bouwen, maar hij is erg snel erg rood. Ik vind dit één van m'n mooiste rode lipsticks. Misschien wel de meest klassieke rode. Helemaal blij mee dus!



Ook Rose vind ik een toepasselijke naam. Roosjes-roze! Ik ben niet zo van de roze lipkleurtjes, ze staan mij zeker niet allemaal. Deze vind ik echter wel een stuk leuker, toch door de wat typische tint roze.



Twist is mijn favoriet! Ik ben gek op dit peachy kleurtje met gouden gloed. Ik vind 'em best apart en toch heel draagbaar. Ook heb ik het idee dat deze het langst blijft zitten.



Apollo doet me denken aan bakstenen. Oranje bakstenen. Ik vind de kleur niet lelijk, maar mij staat deze niet zo goed. Wel jammer!

Overal alle lipsticks ben ik best tevreden, al zal ik Apollo niet snel dragen. Ze blijven redelijk zitten, een paar uurtjes. Een flinke maaltijd overleven ze niet. Ik kocht mijn NYX lipsticks op Boozyshop.nl, voor €2,49 per stuk! Heerlijk budget prijsje voor deze fijne lipsticks.

Heb jij lipsticks van NYX? Nog aanraders?

Liefs,
Maud