donderdag 29 september 2011

Mijn favoriete lipsticks



Ik heb in alle product categorieën heb ik wel een favoriet, zo ook met lipstick. Ik heb twee lipsticks waar ik een paar keer per week naar grijp. Beide heb ik ook al erg lang en ik ben er inmiddels wel erg aan gehecht geraakt. Tijd om ze eens te laten zien dus!





Één van de twee is van Too Faced, in de kleur Sex Kitten. Deze lipstick kocht ik toen ik voor het eerst in een Sephora in Nederland kwam. Ik kocht hem een beetje op de gok, dat was een goede. Er is aan te zien dat ik hem heel veel heb gebruikt, de vorm is wat vreemd geworden, haha! Ik ga zeker een nieuwe halen als deze op is, gelukkig is deze nog te verkrijgen.
De verpakking vind ik ook erg mooi. Gewoon een mooi roze kleurtje, de nep-diamant bovenop de dop vind ik super!





Het pigment is goed en de kleur vind ik zelf geweldig. Rood-roze met een mooie glans. Hij blijft ook echt geweldig goed zitten, makkelijk een hele school of werkdag (mits je niet te veel eet en drinkt dan).

De prijs ligt rond de €22 volgens mij. Niet heel goedkoop, maar aangezien ik deze zoveel gebruik en er zo tevreden over ben, vind ik het hem zeker waard!





Mijn andere favoriete lipstick is van Urban Decay, in de kleur Wanted. Wederom vind ik de verpakking geweldig. Dat zwaardje! Schattig! In stick zelf zit ook een zwaardje en de merknaam gegraveerd, mooi! Helaas begint het zwaardje te verdwijnen. Leuk en vrolijk maar toch ook luxe.





De stick zelf lijkt haast dezelfde kleur als die van Too Faced, maar deze valt een stuk lichter uit op de lippen. De swatch op mijn arm laat wel zien dat deze vrij sheer is. Je kunt hem wel nog redelijk opbouwen. Maar ik vind de kleur na één of twee laagjes wel mooi, een beetje een my lips but better.
Deze blijft iets minder lang zitten, maar houdt het ook wel een paar uur uit. Ik weet niet zeker of deze kleur nog steeds verkrijgbaar is, helaas sta ik niet vaak genoeg voor een Urban Decay display. Ik kocht deze in een Sephora in de VS voor $22, ook niet niets, maar wederom vind ik het deze wel waard. Love it!

Wat is jouw favoriete lipstick?

Liefs,
Maud