zondag 11 september 2011

Ik ben jarig!


"Na 22 jaren in dit leven, maak ik het testament op van mijn jeugd." die tekst zullen mijn moeder en ik vandaag samen staan te luisteren. De laatste paar verjaardagen krijg ik telkens een mooi (oud) liedje te horen, wat over die leeftijd gaat of erbij past. Ze heeft al tien keer vertelt dat het op mijn 22e het lied Testament van Boudewijn de Groot zou worden.

En mijn jeugd was mooi hoor! Maar goed, ik ben jarig. Tweeëntwintig jaar al! Ik vind het maar oud klinken, zo voel ik me totaal niet. Niet dat ik het zo'n ramp vind een jaartje ouder te worden. Al heb ik het speciale 'jarig' gevoel van vroeger al jaren niet meer. Toch ga ik mijn best doen om vandaag te genieten samen met mijn vriend, familie en vrienden. En rond tien uur ga ik balen als een stekker omdat ik Sylvia's Secrets niet kan kijken, haha! En vervolgens vroeg naar bed, omdat ik morgen vroeg op moet staan!


Om mijn verjaardag met jullie te vieren komen er drie winacties aan! Eentje zal straks, om 10:00 uur, online komen en de anderen aankomende dinsdag en donderdag, ook om 10:00 uur.
Nog een fijne zondag!

Liefs,
Maud