maandag 19 september 2011

Essence Natventurista - Lipbalm



De Essence Natventurista TE trok me niet zo heel erg. Maar als ik hem zie staan, ga ik er uiteraard toch even naar kijken. Toen ik deze lipbalm opende vond ik de binnenkant toch interessant genoeg om hem mee te nemen. Ook het tinnetje zelf vond ik al schattig trouwens.





Binnenin zitten drie kleuren. Een paarse, crème-kleurige en zachtroze. Als je hem opent komt er gelijk al een fijne geur uit. Ik kan het niet goed beschrijven, wel typisch lipbalm, maar erg lekker.



Gelukkig is het potje tot de rand vol, daar zijn ik en mijn nagels erg dankbaar voor. Maargoed, komt er wat kleur vanaf?



Links de paarse, in het midden de crème-kleurige en rechts de zachtroze. Van de buitenste twee komt een heel klein beetje kleur af. Van de middelste nauwelijks. Ik heb geen lip swatches gemaakt, want daarop zie je het echt amper.

De lipbalm voelt best fijn mijn op mijn lippen, maar ik heb niet het idee dat deze heel verzorgend is. De geur is prettig en hij is voor een korte tijd even lekker zacht op m'n lippen. Voor €1,75 vind ik het wel een leuke lipbalm. Vooral door de geur en het leuke tinnetje zal ik hem wel gaan gebruiken.

Heb jij al iets gekocht van de Natventurista TE?

Liefs,
Maud