woensdag 14 september 2011

Essence Colour & Go - Blue Addicted



Dit nieuwe lakje van de Colour & Go lijn van Essence heet Blue Addicted. Nou verslaafd aan nagellak ben ik en blauw is de favoriete kleur! Deze moest ik dus hebben.



Mijn verwachtingen van dit blauwe glitter lakje waren laag. Ik had een vermoeden dat heel sheer zou zijn, haast te sheer om alleen te dragen, dus mooier over een ander lakje. Toch begon ik de swatches op een kale nagel.





En vier lagen later had ik dit! Ja de lak is niet niet super dekkend, maar uiteindelijk is 'ie dat wel te krijgen. Het lakken ging vrij makkelijk, alleen werd het wel wat dik door de vele lagen.





En wauw wat vind ik deze mooi! Zeker iets voor een blue addict. En als je van glitters houdt natuurlijk! De basis is erg donkerblauw, er zitten vierkante blauwe glitters in en grotere groene en lichtblauwe zeshoekige glitters. Voor feestjes, een avondje stappen of andere speciale gelegenheden vind ik deze super leuk. Ondanks dat het lakken lang duurt, door die vier lagen, ga ik hem zeker nog vaker dragen. Essence Colour & Go lakjes kosten €1,29.

Heb jij al nieuwe Colour & Go lakjes gekocht? Welke?

Liefs,
Maud