dinsdag 27 september 2011

DeMak'Up persevent



Afgelopen zaterdag was voor mij best spannend, ik ging namelijk voor het eerst naar een persevent! Telkens als zoiets is geweest lees je er overal verslagen, mij leek het altijd al fantastisch om zoiets mee te maken. En 24 september was het zover! Het was nog best kort dag ook, want ik was in eerste instantie niet uitgenodigd. Ik ging in plaats van Marjolein van SupKetchup en dat regelden we een paar dagen van te voren. Met kriebels in mijn buik vertrok ik!

Ik heb zelf vrij weinig foto's gemaakt en helaas zijn van degene die ik maakte er niet heel veel gelukt! Ik was namelijk zo slim om de flitser van mijn camera te vergeten.. Het event was in de Supperclub in Amsterdam, er was geen felle belichting, dus de foto's zijn wat donker..

Een paar dagen van te voren werd op Twitter het event al besproken, via via rolde ik er haast in. Na wat tweets en mailtjes ben ik dankzij Marjolein er heen kunnen gaan. Dus nogmaals, hartstikke bedankt daarvoor!
Ik vertrok nogal vroeg, want vanuit Zuid Limburg is Amsterdam niet bepaald naast de deur. Zo rond half zeven zou de wekker gaan en ik schrok drie kwartier later wakker. In voor mijn gevoel het holst van de nacht nam ik een militaire douche, sprong ik in m'n outfit en besteedde ik uiteraard de meeste tijd aan mijn make-up.
Op het station in Sittard kwam ik Joyce en Alyssa al tegen, het was duidelijk dat wij naar een event gingen met de dresscode 'Dress to Impress'. Na een treinreis die vrij snel voorbij was en wat McDonald's als ontbijt gingen we richting de Supperclub.












Ik en Evelien

De Supperclub vond ik best apart. De grote zaal boven mooi, de rokersruimte onder was in een voormalig toilet en in de hal kon je ruiken of de overburen, een coffeeshop, de deuren open hadden. Bij binnenkomst konden we onder onze jassen afgeven en in de grote zaal genieten van smoothies en wat socializen.





Er werd een kort praatje gehouden over DeMak'Up en de nieuwe producten. Uiteraard door wat dames van DeMak'Up zelf, maar ook Lieke van Lexmond was er! Heel leuk om gelijk eens een BN'er te zien!




Ze vertelden over de nieuwe vloeibare reinigingsproducten van DeMak'Up.. En hoe laat je beautybloggers ervaren of die fijn zijn? Juist. Make-up eraf! Er kwamen stewardess-achtige dames door de zaal die de producten uitdeelden. Nadat heel wat ongemakkelijke en twijfelachtige blikken over een weer waren gegaan, ging toch haast iedereen aan de slag.





Gelukkig hoefden we niet lang met naakte gezichtjes rond te lopen, want erna werd iedereen professioneel opgemaakt. En hoe! Iedereen kreeg een perfect uitziende huid en amper oogmake-up. Tja, dat vonden de meeste beauty-liefhebbers toch even apart. Ik zelf wou dat ik die ochtend meer tijd in mijn douche of aan mijn haar had besteed, in plaats van aan die smokey eyes die ik dus niet terug kreeg..





Maar het had uiteraard een reden! Nadat we werden opgemaakt ging iedereen apart op de foto. De foto die hier door de fotograaf werd gemaakt heb ik helaas nog niet.. Maar tijdens het wachten ben ik wel nog met Lieke van Lexmond op de foto geweest!


Ik wil Alyssa heel erg bedanken voor deze foto! En voor een heleboel andere (waar m'n kopje opstaat) wil ik Joyce bedanken! Dankzij jullie heb ik toch nog redelijk wat beeld materiaal.

Nadat nog een gelukkige winnares een jaar lang gratis DeMakUp producten won was het ver afgelopen. Iedereen drupte langzaam naar buiten en kreeg nog een goodiebag mee. Hierin zaten drie nieuwe vloeibare producten van DeMak'Up, leuk!


Na het event ben ik nog met EstherSamanthaJosephine en Soesja op een terrasje gaan zitten en een drankje gedronken. Met Esther en Samantha nog wat KFC en uiteindelijk heb ik nog met Esther een grappige Wallen-wandeling gemaakt. We hebben uiteindelijk gezien wat we wouden zien, haha! Na weer een treinreis een dikke twee uur kwamen we aan in Sittard. Gelukkig stond vriendlief al een kwartier met de auto te wachten. Na Esther te hebben afgezet kwam het derde gezonde maal van de dag.. weer naar McDonald's! Slecht! Tja, misschien had ik toch nog die aparte salade moeten eten op het event, dan was er tenminste nog iets gezonds in gekomen!

Ik vond het zelf een erg leuke dag. Het was heel leuk om voor het eerst eens zo'n persevent mee te maken. DeMak'Up had alles heel leuk georganiseerd. En natuurlijk was het geweldig om zoveel lieve blog-collega's te ontmoeten en er zoveel bij elkaar te zien! Ik wou nu dat ik met nog wat meer mensen had gesproken, maargoed, in zo'n nieuwe situatie met zoveel onbekende mensen word ik nog wel eens verlegen. Toch hoop ik vurig dat dit voor mij zeker niet het laatste event was, zulke leuke dagen mogen zich vaker voordoen!

Liefs,
Maud