donderdag 29 september 2011

Day #9 Rainbow nails



Regenboog nagels! Yeah, dat vind ik nog eens leuk! Ik heb ooit eerder (drie jaar geleden ofzo) eens een soort regenboog nail-art gemaakt. Dit keer pakte ik het wat anders aan. Na een lange zoektocht door mijn stash had ik alle lakjes ervoor bij elkaar.



Oké, voor jullie ga ik dit proberen te benoemen, v.l.n.r.:
Catrice Bye Bye Birdy, Essence Sunshine 4ever, Hello Kitty Banana Cream, China Glaze Heli-Yum, Catrice Sweets For My Sweets, MAX Peach, Essence Check Me Out, Catrice Easy-Peasy Lemon Squeezy, P2 Trouble, Catrice Lucky in Lilac, Essie Nice is Nice, China Glaze Grape-Pop, Essence Pop Pastel Blue, Essence Forever Mine, H&M U Must Have This en een glitter-striper van UMA.

Phew!

Ik heb van te voren even op een blaadje de juiste kleuren combinaties gezocht. Bij sommige had ik al gelijk drie geschikte kleurtjes te pakken (geel, blauw), bij andere was het even het één en ander proberen (roze, paars).



Op elke nagel drie tinten van dezelfde kleur, in diagonale strepen. Ik vind het resultaat erg leuk geworden. Lekker kleurrijk en vrolijk! Ook weet ik uiteraard dat blauw er niet echt bijhoort, maar zelf vond ik dat leuker erbij dan oranje. Bovendien heb ik geen drie oranje lakjes die leuk bij elkaar staan en mooi van licht naar donker lopen.



De kleuren uitzoeken duurde nog langer dan het lakken. Dat eigenlijk best simpel en zo gedaan. Met een glitter lijntje over de randen tussen de kleuren ziet het er al snel een stuk netter uit.
Deze ga ik zeker een paar dagen dragen, al vind ik 'em een beetje ondraagbaar. Wat voor kleding moet ik hierbij aandoen?! Maargoed, allemaal bijzaak, mijn nagels maken me vrolijk genoeg!

Wat vind jij van het resultaat?

Liefs,
Maud