dinsdag 27 september 2011

Day #7 Black and White



Zwart-witte nagels! Eindelijk eens wat combineren en iets anders dan gewoon één kleurtje, leuk! Ik was niet te heel origineel, ik had mijn ringvinger nagels wit en wou er iets op maken, maar wat? Bij het thema zwart & wit kon ik alleen maar denken aan een yin yang symbool.



Wel vond ik het leuk om te maken, vooral omdat ik het nog nooit had gedaan. Het was erg simpel, ik heb met het zwarte lakje de vorm gemaakt en met een dotting tool de stippen erin gezet, klaar!



Ik gebruikte een wit lakje van Catrice (Lavender Breeze dacht ik) en Fatal van Essence.
Ondanks dat ik het zelf nogal simpel vond, heb ik hier toch heel wat leuke reacties op gekregen. Dat maakte deze mani dragen natuurlijk nog veel leuker! Misschien dat ik dit nog wel eens vaker maak, of met wat andere kleurtjes erbij.

Waar denk jij aan bij 'zwart-wit', hoe zou je het in een nail-art verwerken?

Liefs,
Maud