maandag 26 september 2011

Day #6 Violet nails



Day zes, tijd voor violet! En wat heb ik moeten zoeken! Ik heb helemaal niet veel violet-kleurige lakjes. Vaak vind ik het dan ook een wat saaie kleur. Ik had dit weekend nog een verjaardag en wou geen simpel violet creme lakje dragen, dus ging ik voor glitter!



Tot in hoeverre dit lakje naar violet neigt valt wel mee, ik vind het nog steeds heel erg paars. Het is #275 van Artdeco. En ik ben blij dat ik weer eens op zoek ben geweest naar violet lakjes. Want deze weer herontdekken vond ik super! Wat een mooi kleurtje is het, alles behalve saai.





Het lakken ging best fijn, ik heb twee of drie laagjes op, dus heel dekkend was 'ie niet. Wel ging het drogen nog vrij snel en (ik kan inmiddels ook zeggen dat) het eraf halen was ook niet zo'n ramp als bij de meeste glitterlakjes.
Ik ben weer fan van dit lakje! Ook vind ik deze wel erg leuk voor in de herfst, paars past er altijd wel bij.

Liefs,
Maud