zaterdag 24 september 2011

Day #4 Green nails



Groene nagellak vind ik minstens net zo leuk als gele. Ik ben gek op zowel lichte mintgroene nagellak als op diepe donkergroene. Ik wou dit keer voor een echt knalgroen kleurtje gaan. Iets wat absoluut niet kan worden aangezien voor blauw of geel, iets wat gewoon in your face groen is.



Ik kocht dit lakje van Wild and Crazy een klein jaartje geleden in Helsinki, maar ik had het nog nooit gebruikt! Tijd voor verandering dus! Dit kleurtje heet Lemon, ik had al die tijd verwacht dat het een neongroen lakje zou zijn, zo ziet het er in het flesje wel een beetje uit.

Niets was minder waar. Geen neongroen, waar ook een goede dekking bij zou horen. Ik heb drie laagjes op van dit appelgroene lakje met creme finish. Wel vind ik de kleur erg vrolijk, leuk voor de lente en de zomer.. die van volgend jaar dan.

Wat vind jij van zo'n groen lakje?

Liefs,
Maud