donderdag 8 september 2011

Day #18 Half Moons



Half Moon manicures vind ik erg mooi. Al is dit het denk ik niet helemaal.. Dit is meer een sikkel-maantje. Als is het boogje andersom had gedaan was het misschien meer een halve maan geweest. Maar stiekem vind ik het zo meer van maantjes weghebben.



Lekker weinig voor de verandering! Lollipop van Wild and Crazy en My Boyfriend's Jeans van Essence. Een goud maantje in een donkerblauwe nacht leek me een mooi idee.



See? Sikkel-maantjes! De kleuren vind ik erg mooi bij elkaar, precies het effect wat ik wou. Ergens heeft het door de kleuren ook iets Arabisch vind ik. Het resultaat had hier en daar bij de randjes iets netter gemogen, volgende keer misschien toch maar met plakband ofzoiets doen.



Wat vind jij van half moon manicures?

Liefs,
Maud