vrijdag 30 september 2011

Day #10 Gradient nails



Dag tien, gradient nails! Om eerlijk te zijn dacht ik 'Ah nee!' toen deze aan de beurt was. Want ik heb een flinke tijd geleden wel eens vaker pogingen gewaagd. Maar deze slaagden nooit. Ik kreeg gewoon nooit een mooi effect! Dit keer heb ik heel lang en goed over de kleuren en lakjes gedacht en het is niet afschuwelijk geworden, vind ik.



Een mooie overloop sponzen vind ik zo'n gedoe! Als ik zie hoe goed sommige er in zijn, zakt me de moed helemaal in de schoenen.
Maar het stond ik het lijstje, dus ik maak ze! Ik besloot te sponzen met een lakje wat niet geweldige dekkend is en erna nog wat glitter overheen te doen. Ook werd het wel weer eens tijd voor kleuren die iets beter bij het seizoen passen.



Als basis koos ik Grey's Kelly van Catrice, met Miss Piggy Reloaded heb ik de 'overloop' gesponst en erna heb ik nog Teenage Dream van O.P.I. over de tips gedaan.
Zelf ben ik nog best tevreden met het resultaat. Ik vind het ergens wel feestelijk uitzien maar ook best netjes.

Maak jij wel eens gradient nails?

Liefs,
Maud