dinsdag 6 september 2011

Catrice - Jade Is Not My Name



Jade Is Not My Name is toch echt de naam van één van de nieuwe lakjes Catrice. Deze zou veel lijken op I Sea You, die net het assortiment heeft verlaten. Helaas heb ik die niet om ze te vergelijken. Maar vandaag wel de swatches van Jade Is Not My Name!



Het zeegroene lake doet me wel nog denken aan de herinnering van I Sea You, swatches die ik ervan zag en hoe ik hem vaker in het schap zag staan. Toch heb ik die nooit gekocht en had ik deze als één van de eerste in mijn handen (voordat ik een mandje ging pakken waar er zeven in kwamen).





Jade Is Not My Name lijkt toch erg op die groene jade kleur. Daar vind ik deze meer van weg hebben dan zee-groen. Dit kleurtje vind ik in elk geval wel mooi! Deze lakte ook erg fijn, dekte na één laagje en heeft nog drie dagen mooi op mijn nagels gezeten.

Wat vind jij van dit kleurtje? En als je I Sea You hebt, lijkt het erop?

Liefs,
Maud