dinsdag 20 september 2011

30 Day Nail Challenge

Er gaan op internet en in het blogwereldje heel wat challenges rond. Bepaalde uitdagingen om je blog (nog) wat meer te vullen. Nu vind ik de meeste zeker wel leuk, maar zou ik er zelf niet snel mee beginnen. Tot Nicole op mijn blog iets zei over de 30 Day Nail Challenge, die zij ook deed. Ik ben gelijk op haar blog, iNikkens, gaan kijken. Nam even snel de opdrachten door en bedacht me of dat iets voor mij zou zijn, het leek me gelijk al een super leuke challenge om te doen!



Ik hou van nagellak, dus hoe zou ik deze niet leuk kunnen vinden? Bovendien heb ik erg veel en ondanks dat ik zelden drie dagen lang hetzelfde op heb, vind ik vaak dat ik er meer mee moet doen.
De eerste zes dagen zijn misschien een beetje saai, maar alles erna lijkt me erg leuk om te maken en te showen. Verder gaat het er eigenlijk om dat dit iets dagelijks zou zijn, dat ga ik in het begin dan ook doen. Ik denk wel dat ik al die nail-arts iets langer zal laten zitten (anders is het ook zo zonde van alle moeite.. en nagellak!) Maar ik zal het tempo erin houden!

Verder zullen het regelmatig extra artikelen zijn, dus je kunt de komende dertig dagen meer verwachten dan enkel nagellak hoor! Morgen begin ik ermee. Zelf ben ik wel benieuwd wat ik er allemaal van ga maken. De laatste tien lijken me heel erg leuk om te doen! En ook wel uitdagend..

Ik ben erg benieuwd wat jullie van zo'n challenge vinden, leuk om te zien? En als je van plan bent hem ook te doen, laat het even weten! Lijkt me heel leuk om deze bij nog meer mensen te volgen :)

Liefs,
Maud