donderdag 18 augustus 2011

GESLOTEN! Win een setje O.P.I. Burlesque mini's!



Vanmiddag kwam ik dit schattige setje O.P.I. mini's tegen. Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een winactie, dus ik kon ze niet laten liggen! Thuis zag ik ook nog dat mijn blog nu over de 400 Bloglovin' volgers heeft. Dat mag gevierd worden, weer een mooie mijlpaal :) Lees snel verder voor wat je moet doen om kans te maken!




Rising Star, Take the Stage, The Show Must Go On, Ali's Big Break

Je kunt vier mini O.P.I. lakjes van de Burlesque collectie winnen. Ze zijn gloednieuw en komen in een mooi doosje.

Wat moet je doen om mee te doen?
1. In de reacties van dit artikel even zeggen dat je mee doet.
2. Beauty Before Breakfast volgen via GFC of Bloglovin'

Voor extra kansen kun je:
1. Dit artikel liken op Bloglovin'.
2. Tweet het volgende berichtje: 'Win O.P.I. Burlesque mini's op http://beautybeforebreakfast.blogspot.com/ @BBBbeautyblog RT=lief!'
3. Een link naar deze winactie in de sidebar van je blog.
4. Er een artikel over schrijven op je blog.

Inwoners van Nederland en Belgiƫ mogen meedoen met deze winactie. De winactie loopt twee weken, tot donderdag 1 september. Dan maak ik de winnaar bekend. Ik hoop dat jullie het een leuke winactie vinden, succes allemaal!

Liefs,
Maud