woensdag 24 augustus 2011

Summer Water Marble



Vorige week raakte ik dankzij Ilja van BeautyPolish geïnspireerd om weer eens te gaan water marblen. Dat was haast al één jaar geleden. Ook had ik afgelopen winter de China Glaze Poolside collectie besteld om in de zomer een water marble mee te maken. Het is nog zomer, althans, volgens de kalender. Dus ik ging aan de slag!


Towel Toy Boy, Kiwi Cool-Ada, Yellow Polka Dot Bikini, Sun Worshipper, Pool Party

Ik koos dit regenboogje aan kleurtjes. Het lukte me allemaal niet zo goed in één keer en eigenlijk had ik weinig zin om de mislukte nagels helemaal opnieuw te doen.



De pink en middelvinger zijn een beetje mislukt. De andere twee vind ik minder mooi! De duim was 'mwah'.

Mijn linkerhand, met één extreem zielige nagel, is een stuk beter gelukt!





Nee ik krijg het niet over mijn hart om al mijn nagels helemaal af te knippen. Dan ziet het er maar even wat vreemd uit. Ze groeien gelukkig snel :) De duim van deze hand vond ik ook wel leuk geworden.



Heb jij wel eens ge-water marbled?

Liefs,
Maud