zondag 7 augustus 2011

Stash: Blush



Na vanochtend mijn eerste blush te laten zien, laat ik nu mijn huidige blush stash zien. Blush is een product waarvan ik op latere leeftijd pas van ben gaan houden. Ik kan genieten van mooie blushes, in mooie verpakkingen, die een mooi resultaat op mijn wangen geven.


Alle bij elkaar.




Sunrise en Rose Gold

Ik heb twee blushes van Sleek. Ik heb deze nog niet zo heel lang. Rose Gold is een bekende en populaire kleur (hoe zou lijken op NARS Orgasm). Ik zelf vind deze ook helemaal geweldig, zo mooi!
Sunrise had ik iets lichter verwacht. Gelukkig staat deze wel goed in de zomer. Maar ik denk dat als ik in de winter weer licht word, ik er een tijdje niet zoveel aan heb. De kwaliteit vind ik van beide fijn, ze zijn super gepigmenteerd. De verpakking is mooi, maar deze krijg ik nooit snel open.



Drie blushes van MNY. De poeders zijn 101 en 501, de vloeibare is 112A en was een limited edition. De gewone poeders gebruik ik niet meer zo heel vaak. 101 heb ik een tijdje veel gedragen, 501 amper, die is iets te donker. De vloeibare 112A is een beetje oranje, dat begin ik steeds leuker te vinden voor op mijn wangen.





Een multi-color blush van Essence, een vloeibare uit de Blossoms Etc LE en de blush soufflé uit de Ballerina Backstage LE.
Als ik em niet vergis was de multi-color blush mijn tweede blush. Deze vond ik zo leuk uitzien. Ik heb 'em niet lang gebruikt, ik vond hem gewoon niet zo mooi staan.
De vloeibare blush van de Blossoms Etc LE vind ik best fijn. Het is een heel standaard roze kleur, die ik het liefst met mijn Beauty Blender opdoe, dat geeft een heel natuurlijk resultaat.
De Blush Soufflé van de Ballerina Backstage LE vind ik heel fijn! Ik heb deze pas kort, maar wel al erg vaak gedragen deze zomer.



Een blushstick van de Catrice Papagena collectie, in de kleur Tigerlily. De oranje kleur valt nog redelijk subtiel uit. Ondanks dat ik oranje wel leuk vind, gebruik ik deze niet zo heel vaak.
Dan nog een duo-blush uit het standaard assortiment, in de kleur Pink Grape Grapefruit Shake. Ik vind deze er heel leuk en mooi uitzien! Helaas is de kleur me iets te roze, waardoor ik hem amper gebruik.





Een blushstick van de P2 Home Sweet Home LE, een M.A.C. blush van de Quite Cute collectie en een blush van Bourjois.
De blushstick van P2 ziet er niet alleen knalroze uit, dat laat het ook precies achter op mijn huid. En da's iets te.. Wel vind ik de verpakking heel schattig!
De M.A.C. blush in de kleur Giggly vind ik zo mooi! Het hartje is maar een kleine toevoeging, maar het maakt voor mij zo'n ontzettend mooi product. De kleur is vrij lichtroze, gelukkig niet te licht voor mijn huid.
Een blush van Bourjois in de kleur Rose D'or. Het kleine potje en de mooie kleur erin vind ik super. Die mooie kleur lijkt alleen niet zo goed af te geven, dat gaat erg moeizaam. Nu hoeft een blush niet super veel pigment te hebben, maar het resultaat mag wel zichtbaar zijn..





En dan mijn twee absolute favorieten: Benefit Bella Bamba en M.A.C. Peachykeen! Deze steken ver met kop en schouders boven de rest uit.
De kleuren komen ook bij elkaar in de buurt, al is Bella Bamba rozer en heeft Peachykeen veel minder shimmer.
Bella Bamba is zeker mijn grootste favoriet. De verpakking is mooi (de mijne helaas beschadigd door het vele meereizen), de kleur vind ik geweldig en hij ruikt ook nog eens heel fijn!
Peachykeen vind ik net zo goed heel mooi. Deze droeg ik wat meer in de winter, dan vind ik matte(re) blushes wat mooier.

Wat is jouw favoriete blush?

Liefs,
Maud