dinsdag 30 augustus 2011

Sleek palettes markeren


In korte tijd ben ik helemaal gek geworden op Sleek palettes. Nu heb ik er vier, nog niet heel veel. Maar meer wil ik zeker! Wat ik ook fijn vind is dat ze mooi uitzien en goed in m'n Helmer passen. Een nadeel vind ik dat ze allemaal hetzelfde uitzien, ik moest ze telkens openen om te zien welke ik vast had, niet handig!



Hierboven zie je ze in het bakje in mijn Helmer. Ze passen mooi, maar zien er zo dus identiek uit! Niet handig! Ik bedacht me hoe ik ze herkenbaar zou kunnen maken. Al snel kwam ik uit op één van mijn favoriete producten: nagellak!





Ik koos vijf lakjes per palette, kleurtjes die me laten denken aan die in het palette. Dat leek me eerst nog vrij lastig, maar ik had vrij snel voor alle palettes passende lakjes gevonden.





Nu kan ik in één oogopslag zien waar welk palette zit. Ik vind het zelf zo veel handiger, dit scheelt wat tijd 's ochtends. Misschien ga ik ze binnenkort wel nog eens over doen, dit keer met een dotting tool, zodat de rondjes wat mooier uitzien :) Ik hoop dat sommige van jullie hier iets aan hebben!

Liefs,
Maud