donderdag 4 augustus 2011

Sleek Caribbean collection - Curaçao palette



Een van mijn eerste twee Sleek palettes is het Curaçao palette. Een palette met vrolijke knalkleuren, die namen van cocktails dragen. Ik vond het er super uitzien. Ook al is het al vaak geshowed, ik doe het gewoon ook nog eens!





Als ik naar de kleurrijke binnenkant kijk krijg ik gelijk zin om er van alles mee te proberen. Het ziet er zo leuk en vrolijk uit! Ik was heel benieuwd naar de swatches. Ik had eerst het Monaco palette geswatched en was niet zo onder de indruk, zou deze beter bevallen?




Tequila Sunrise, Martini, Blue Hawaiian, Bloody Mary, Screwdriver, Green Iguana




Apres Midori, Blue Lagoon, Purple Haze, Green Martini, Singapore Sling, Expresso Martini

Wow. Wat een geweldige kleuren en pigmentatie! Dit is enkel één veeg, zonder basis. Ik was nu dus wel erg onder de indruk. Alle twaalf de kleuren zijn super! Ik heb er inmiddels al flink mee geëxperimenteerd, voordat ik mooie foto's nam ;)





Ik ben heel enthousiast over dit palette! Hierdoor heb ik toch wel veel zin om nog meer Sleek palettes aan te schaffen. Voor de prijs is deze al helemaal het einde, maar €7,25 voor zo'n fijn product. Ze kosten overal zo rond de €7. Ik kocht de mijne bij Alice & Jo Havesentials.

Liefs,
Maud