maandag 15 augustus 2011

Re-Buy: Dove Go Fresh deodorant



Een product dat je opnieuw blijft kopen, een re-buy. Als je dat met bepaalde producten hebt, moet er toch wel iets erg goed en fijn aan zijn? Meestal koop ik niet snel hetzelfde, doordat ik andere producten ook wil proberen. Er zijn echter minder interessante producten waarvan met name de werking van belang is. Zoals een deodorant!




Ik ben gek op deze deodorant. Dan wel de Grapefruit & lemongrass scent, oftewel, 'die met die gele dop'. Ik vind dit de fijnste deo die ik ooit heb gehad. Hij werkt goed, geen 48 uur zoals erop staat, maar kom op.. wat een nutteloze belofte. Mensen die deodorant gebruiken zijn toch ook meestal mensen die zich op zijn minst één keer in 48 uur tijd douchen, toch? Ik in elk geval meestal twee keer in die 48 uur! Sowieso merk ik dat deze ook al 's avonds niet meer optimaal werkt en als je flink gaat sporten, ruik je dat er heus wel doorheen. No miracle-worker!



De geur vind ik ontzettend lekker! Ik ben er helemaal aan gehecht geraakt. Hij ruikt heerlijk fris en schoon, maar niet op een toilet-verfrisser manier. Zoals ik al zei, deze geeft zeker niet de beste bescherming tegen zweet. Maar bij mij blijft hij uren lang goed zijn werk doen, dus dan ben ik tevreden. En nogmaals, dé geur!

Mocht je iets met ingrediënten hebben (ik kan er niets zinnigs over zeggen), zie hier:



Wat is jouw favoriete deodorant?

Liefs,
Maud