vrijdag 5 augustus 2011

Playing with Make-up: Sleek Curaçao palette



Toen ik mijn Sleek Curaçao palette binnen had kon ik het niet laten om er gelijk mee aan de slag te gaan. Ik heb er nu twee keer enthousiast mee zitten make-uppen, gewoon één look per oog. Uiteraard heb ik tussendoor wat foto's gemaakt!



Nog even de binnenkant met de kleuren, de namen van de gebruikte kleuren zal ik onder de looks zetten.




Apres Midori, Green Iguana, Purple Haze en Singapore Sling.




Screwdriver, Singapore Sling en Apres Midori.




Blue Hawaiian, Blue Lagoon en Purple Haze.








Singapore Sling, Tequila Sunrise, Screwdriver, Apres Midori en Purple Haze.

Ik heb me twee midagen goed geamuseerd met dit palette, er valt wel haast geen natuurlijke look mee te maken. Ik zelf hou van felle kleuren, de eerste en derde look vind ik nog best draagbaar. Welke vind jij het leukst?

Liefs,
Maud