vrijdag 12 augustus 2011

P2 100% Red - Flamy Lip + Cheek stains



Ik begin de laatste tijd steeds meer van Lip & Cheek stains te houden. Ik vind het ideaal hoe goed ze blijven zitten, zelfs met heet weer in de zomer. Multi-functionele producten vind ik super, zo fijn om ergens mee naartoe te nemen.



Ze lijken nogal op gewone lipgloss door die applicators. Wel vind ik best werken hoor. Op de lippen is het heel herkenbaar, op de wangen stippel ik enkel een beetje, daarvoor zijn ze ook prima.
Ik kocht zelf twee kleuren, Red Desire en Pink Passion. Het zijn de enige twee die ik ben tegengekomen, geen idee of er nog meer zijn.



Links gewoon aangebracht, rechts uitgevaagd.
De bovenste kleur is Pink Passion, ik vind deze meer naar paars neigen. Ook de applicator ziet er knalpaars uit. Ai, een kleur die niet op mijn lippen staat en paarse wangen? No thanks.
Red Desire is rood-oranje kleur. Dit vind ik een mooi kleurtje, wat vast wel goed staat op zowel wangen als lippen.





Hier heb ik Pink Passion op mijn lippen en wangen. De kleur valt toch wel richting rood-roze uit op mijn huid. Op mijn lippen is hij ook rozer. Gelukkig maar! De kleur is goed op te bouwen, ik heb op mijn lippen twee laagjes en slechts een paar voorzichtige stipjes op mijn wangen gezet.





Red Desire ziet er iets gevlekt uit op mijn lippen. Dat had ik zelf niet zo door, ik had maar een laagje ervan op gedaan. Als ik er twee opdoe ziet het er egaler uit. Op mijn wangen vind ik deze heel fijn, de kleur ziet er warm uit.

Beide voelen op mijn lippen een beetje sticky. Ze worden gelukkig niet zo hard als veel andere lip stains. Ik ben heel blij met deze twee Lip + Cheek stains. P2 is in Duitsland bij de DM te koop, de 100% Red collectie is nu verkrijgbaar. De Lip + Cheek stains kosten €2,45 per stuk. Als je de kans krijgt zou ik ze zeker even checken!

Liefs,
Maud