zondag 7 augustus 2011

Mijn eerste make-up: Blush



Blush is een make-up product waar ik jarenlang geen interesse in had. Het kwam pas na foundation dat ik blush ging dragen. Want rozige wangetjes heb ik van nature, zonder foundation die dat bedekt vond ik het wat overbodig. Rond mijn 16e kocht ik eindelijk mijn eerste blush.



Ik ging voor een veilig kleurtje van Essence. Volgens mij worden deze nu nog verkocht, of tot voor kort. Welke kleur ik heb weet ik niet, door de versleten sticker kan ik het niet achterhalen.



Een lange tijd had ik alleen deze blush. Ik gebruikte hem met een ronde schijf-spons, dat was de beste manier die mij toen bekend was. Heel ideaal was dat niet, de blush werd er wat kruimelig door en het effect was niet super.



Het lichtroze kleurtje vond ik toch wel iets toevoegen. Na een lange tijd ontdekte ik blush kwasten en begon ik er wat meer te kopen. En inmiddels ben ik gek op blushes! Ik vind het zulke mooie producten en van een nieuwe word ik altijd wel blij. Vanmiddag komt nog een artikel online over mijn huidige blush stash!

Weet jij nog wat jouw eerste blush was?

Liefs,
Maud