woensdag 3 augustus 2011

M.A.C. Semi Precious Crystal Pink MSF



Mijn eerste M.A.C. Mineralize Skinfinish! Ik wou al erg lang een MSF, maar de hoge prijs hield me altijd tegen. Toen ik de prachtige exemplaren van de Semi Precious collectie tegenkwam ging ik toch overstag. Ik kocht de kleur Semi Precious Crystal Pink.



Het doosje is hetzelfde als die van de standaard lijn. Rond, zwart, met een doorzichtige bovenkant (wat ik altijd fijn vind).
Ik koos voor de kleur Semi Precious Crystal Pink omdat deze me ook nog wel draagbaar leek voor mijn hele gezicht. De buitenste kleur is een lichtbeige champagne-kleurtje, met redelijk wat shimmer, maar niet te veel. Het hart vond ik heel interessant, bruin en groen. En dat met name groen.





Helemaal links is alleen de buitenste kleur, in het midden 'het hart' en rechts de twee met elkaar gemengd.
Ik vind de buitenste kleur ideaal als highlighter, dus toch niet over mijn hele gezicht. Wel meer dan enkel mijn wangen. De binnenste kleur alleen vind ik nog wel een mooie bronzer of blush. Gemengd vind ik het ook prachtig, het verbaasd me dat zoveel groen de kleur niet donker maakt. Door het hogere shimmer-gehalte houd ik deze wel liever alleen op mijn wangen.



Hierboven heb ik de MSF op, de buitenste kleur als highlighter en de twee gemengd op mijn wangen. Het is niet zo heel duidelijk te zien, ik kreeg het maar niet duidelijk op de foto. Wel vind ik het resultaat mooi, een beetje glowy in de zomer mag wel. Het poeder accentueert mijn droge huid ook niet zo, wat voor mij toch altijd even afwachten is.

Deze Mineralize Skinfinish is een limited edition. Ik weet niet precies tot wanneer de Semi Precious collectie verkrijgbaar zal zijn. De MSF kosten €27,50 per stuk. Dat was weer een hele investering, maar ik ben er wel heel blij mee.

Heb jij nog iets gekocht van de Semi Precious collectie?

Liefs,
Maud