donderdag 11 augustus 2011

Het tasje in mijn tas



Als ik wat langer de deur uitga neem ik meestal een wat grotere tas mee, hierin heb ik altijd standaard een klein tasje inzitten. Het is deels uiteraard een make-up tasje, maar er zit nog wat meer in wat goed van pas kan komen. Het leuk me wel leuk om eens de inhoud te laten zien.



Dit is het tasje van de Action wat altijd mee gaat. Het is niet heel klein, maar ook niet groot. Ik was verbaasd over hoeveel ik erin krijg gepropt, wat dus wel erg fijn is. Er zitten twee ritsen in, één wat groter vak en één deel met nog wat kleine vakjes, voor make-up.





In het net-vakje zitten wattenschijfjes en wattenstaafjes, een elastiek en wat schuifspeldjes. Meestal zit er nog een veiligheidsspeld bij, allemaal onder het mom van 'kan handig uitkomen'. Het elastiekje en wat schuifspeldjes gebruik ik vaak.



De make-up de ik erin heb zijn producten die ik graag bij me heb, maar wel degene die ik uit mijn stash wel kan missen.
Bovenaan ligt zo'n emh.. heel oud duo-ding van Maybelline. De kleur staat me niet, maar de tweede balsem-stap vind ik wel fijn. Al heb ik ook altijd nog wel een andere lipbalm los in mijn tas.
Dan een P2 Fruity Kiss lipgloss, in een mandarijn smaakje. Het geeft amper kleur af, maar ruikt heel fijn.
P2 Beauty Insider mascara. Deze doet niet zoveel voor mijn wimpers. Het maakt ze zwart en spinnenpootjes krijg ik er niet van, dus wel goed genoeg om mee te hebben.
Een zwart oogpotlood van Essence, uit de extreem oude Hello Tokyo LE. Dit was erg lang m'n favoriete oogpotlood.
Catrice Liquid Eyeliner, ik vind dit geen geweldig fijne eyeliner, maar om af en toe wat mee bij te werken is 'ie goed genoeg.






Ik het grote vakje zit heel wat, vind ik zelf. Een handcrème van Claire's, die perfect bij het tasje past. Die gebruik ik in het najaar en de winter best vaak. Een kam (die zo scheef is ja), gebruik ik vaak om mijn pony even goed te doen. Een mini haarlak van Essence, die gebruik ik dus nadat ik m'n pony even heb gedaan, vaak dus! Een testertje van Guerlain, ze zijn snel leeg, dus die wisselt vaak af. Tampons en maandverband, tja daar ben je een vrouw voor hè. En nog een make-up remover van Essence, hiervoor heb ik in het andere vakje ook die wattenschijfjes. Als mijn make-up flink zou uitlopen, kan ik het even bijwerken of helemaal afhalen. Het is me al lang niet meer overkomen, maar ik ben voorbereid!

Heb jij zo'n (make-up)tasje wat je altijd meeneemt? Of producten die je altijd mee hebt?

Liefs,
Maud