vrijdag 26 augustus 2011

Essence Mini Lipgloss set - Devil's Love & Kisses



Een hele tijd terug kocht ik dit setje mini lipglossjes van Essence. Deze zijn verkrijgbaar in winkels waar er een tweede Essence schap is. Eigenlijk had ik er maar weinig verwachtingen van en bleven ze lang ongebruikt liggen, tot ik ze tegen kwam tijdens m'n stash-opruiming. Ik heb ze dan toch eindelijk eens geprobeerd.





Er zijn twee varianten van deze setjes te krijgen, deze heet Devil's Love & Kisses. De drie glossjes zijn écht mini, er zit 2ml in. Zo zie je duidelijk verschillende kleurtjes. Ik had verwacht dat ze eigenlijk alle drie doorzichtig zouden zijn en alleen verschillende glitter-gehaltes zouden hebben..





Geen super pigment, maar je ziet duidelijk welke streep van welk glossje is. Ik vind ze er zo best mooi uitzien! Vooral de lichte peachy kleur.


Peachy gloss


Roze gloss


en nog de witte gloss.

Op mijn lippen is het verschil erg subtiel. Ik vind persoonlijk het witte glossje iets té glitterig, maar de andere twee vind ik best mooi! Ik denk wel dat ik die zal opmaken, al is dat ook niet moeilijk met de 2ml inhoud. Ze voelen niet te sticky en blijven niet erg lang zitten.

Het setje is best makkelijk om mee te nemen, ik vind deze wat sneller in m'n tas dan een losse lipgloss. De setjes kosten €2,49. Niet veel geld voor best fijne en schattige glossjes.

Liefs,
Maud