maandag 29 augustus 2011

Drie nieuwe Catrice lakjes



In de shoplog van gisteren was te zien dat ik zeven van de nieuwe Catrice lakjes heb gekocht. Het leek me geen goed idee om ze stuk voor stuk te laten zien. Dat wordt vast wat veel.. Dus laat ik vandaag de drie lakjes zien, waarvan ik denk dat ik ze vaak deze herfst zal dragen.



ASHley, Sing: Hey Dirty-Lilah, Grey's Kelly

Ik vind dat Catrice weer erg leuke namen heeft verzonnen. Ze blijven er lekker creatief mee. Deze drie kleuren laten mij aan de naderende herfst denken, iets wat goed uitkomt. Ook vind ik ze erg leuk bij elkaar staan, alsof ze bij elkaar horen!





Als eerste ASHley, een lichtgrijs creme lakje. Grijze lakjes vind ik wel leuk, maar iets aan deze tint grijs vind ik minder.. wat het precies is weet ik niet. Het lakken ging niet heel vlotjes, de lak is een beetje dik en streperig. De luchtbelletjes kreeg ik ook niet allemaal weggewerkt (zie middelvinger). Ik had twee laagjes op.





Sing: Hey Dirty-Lilah, alleen al om de naam wou ik deze hebben! Het is een heel lichtlila lakje met een grijzige ondertoon. Ik vind deze heel mooi. Het kleurtje staat zo vrouwelijk en elegant. Misschien wel een nieuwe favoriet erbij :) Lakken ging wel fijn, ik heb er twee laagjes van op.





Grey's Kelly is een taupe kleurtje, ik kom er niet uit of ik het meer paars of bruin vind. Ik had niet gedacht dat ik deze op mijn nagels zo leuk vinden. Lekker warm en herfst-achtig!

De nagellak van Catrice kost €2,49 per stuk en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Heb jij al nieuwe lakjes Catrice gekocht, welke?

Liefs,
Maud