woensdag 31 augustus 2011

Catrice - Blues Brother Vol.II



Een lange tijd terug ging Blues Brother uit het assortiment van Catrice, nu komen ze met Blues Brother Vol.ll Een heel ander blauw lakje. En ik houd van blauwe lakjes, dus deze moest ik hebben!



Zelf heb ik de eerste variant niet. Maar dankzij het internet weet ik dat die veel lichter is. Ik vind het wel typisch dat ze deze twee gelinkt hebben. Terwijl er nieuwe lakjes zijn die veel meer op oudere lijken. Zo schijnen I Sea You en Jade Is Not My Name haast hetzelfde te zijn. Maar goed, onto Blues Brother Vol.ll!





Blues Brother Vol.ll is een knallend donkerblauw lakje, met wat lichtere blauwe shimmer erin. Ik vind het een erg mooi lakje, tuurlijk met mijn zwak voor blauwe nagellak. Erg origineel vind ik zulke kleuren niet. Ik heb al best veel lakjes die er op lijken. Maar toch is 'ie mooi hoor!



Hij lakte wel oké. Een heel klein beetje waterig, waardoor ik twee dunne laagjes op had gedaan. Terwijl de kleur ook wel na één laag zou kunnen dekken. Zoiets vind ik niet heel storend en ik weet zeker dat ik dit mooie kleurtje zal gaan dragen, sowieso komende winter.

Liefs,
Maud