donderdag 18 augustus 2011

Beauty Blender Cleanser vs. Zwitsal shampoo



Er zijn van die producten die ik niet graag koop (ja echt!), een goed voorbeeld is dan ook de Blendercleanser die ik nodig heb voor mijn Beauty Blender. Het is duur, je hebt het nodig, maar 't is geen aankoop om enthousiast van de worden. Onlangs viel me op dat ik de substantie van de Blendercleanser overeen vond komen met die van Zwitsal shampoo. Dus probeerde ik mijn Beauty Blender daar eens mee te wassen..



Zie hier, dat lijkt al op elkaar. Al is de Blendercleanser vloeibaarder, die liep gelijk van mijn hand af. Ik ga niet vergelijken hoe goed ze de Blender schoonmaken trouwens, uiteraard doet de Blendercleanser goed wat hij moet doen. Het gaat dus om de Zwitsal shampoo!


Vieze Blender!



Het wassen met Zwitsal shampoo gaat goed! Het schoon krijgen duurde iets langer dan met de Blendercleanser. De shampoo schuimt een beetje, je moet hem erna dus wel extra goed uitspoelen.



Het resultaat is een schone Beauty Blender die heel lekker ruikt! Ik ga fijn door met mijn Zwitsal shampoo ervoor te gebruiken. Voor deze mini uitvoering van 75ml betaal je ongeveer €1,50 en €3 voor een grote fles van 200ml. Voor 90ml Blendercleanser betaal je €8,95 en voor 180ml €12,95. En daarbij is Zwitsal fijn overal te koop! Ik vind het zeker een aanrader voor gebruikers van het sponsje.

Liefs,
Maud