dinsdag 26 juli 2011

Wishlist - Zomer 2011



Een wishlist hebben is eigenlijk niets voor mij. Of ik koop gelijk wat ik wil, of ik realiseer me dat het onbereikbaar is en probeer het uit mijn hoofd te zetten. Toch vind ik het leuk, zo'n lijstje met mooie producten die je nog wilt aanschaffen. Des te leuker om zo'n lijstje te zien slinken trouwens. Nu heb ik er weer eens eentje gemaakt. Mede doordat ik deze vakantie nog graag een keertje in Amsterdam wil gaan shoppen!



Mijn Studio Fix Fluid foundation is bijna op en ik hoor ontzettend veel goede verhalen over de Pro Longwear foundation. Ik vind de kwaliteit van een foundation erg belangrijk. Ook de kleur moet helemaal goed zijn, vandaar dat ik het liefst kies voor één van M.A.C.



Sleek I-divine palettes. Ik snap helemaal niet meer waarom deze mij eerst niet zo aanspraken! Oké, het ruitjes printje in de oogschaduws vind ik niet zo mooi, maar ik zie overal dat ze geweldig pigment hebben!
Het Curacao palette (linksboven) en Monaco palette (rechtsboven) spraken me heel erg aan door de leuke knalkleurtjes. Het Oh So Special palette lijkt me ideaal voor dagelijks gebruik, mooie draagbare kleuren.



Chanel vind ik een geweldig merk! Het is dan ook eigenlijk triest dat ik er nog nooit een parfum van heb gehad. Daar moet verandering in komen! No. 5 heb ik vaak geroken in parfumerieën en vind ik heerlijk. Qua make-up heb ik enkel een mascara ervan, waar ik heel tevreden over ben, een lipstick lijkt me ook fijn. Zo'n mooie, klassieke rood tint.
En het meest trieste van alles? Ik had een paar Chanel oorbellen, nu heb ik er nog maar één. Heel erg, maar ik raakte dus eentje kwijt. Daarvoor moet ik dus naar Amsterdam! Ik ga in de Chanel boutique vragen of ik eentje los kan kopen, dat zou me wel wat geld schelen. En zo'n gek idee is dat niet, alle oorbellen liggen er door elkaar in zo'n steek-kussen, het viel me op dat ik er van sommige niet twee dezelfde kon vinden.



En als ik daar dan toch ben, ga ik zeker 'even' langs de Inglot. Ik wil dolgraag een palette samenstellen met hun Freedom System. Ik zal er dus wel langer dan eventjes zijn. Ik lees overal positieve verhalen over de oogschaduw van Inglot en zie zoveel mooie combinaties langskomen.. Hebben!



De Evolution to Revolution masvara van Catrice lijkt me erg interessant! Ik heb geen gigantisch hoge verwachtingen, maar ben heel nieuwsgierig ernaar. Deze komt uit in de Modern Muse collectie en zal erna misschien in het vaste assortiment komen.

En dat was mijn wishlist. Ik hoop dat 'ie na een dagje Amsterdam flink is ingekort, haha! Wat staat er zoal op jouw wishlist op 't moment?

Liefs,
Maud