donderdag 14 juli 2011

Tag: What's on my nightstand



Ik kreeg onlangs van Linda van Xibalba's Blog de What's on your nightstand-tag. Dankjewel daarvoor! Het is dus de bedoeling dat ik mijn nachkastje laat zien, ik heb helaas geen 'echt' nachtkastje, maar één vak van een grote kast die langs het bed staat.



Een wekkertje wat ik al heb sinds ik op de basisschool zat. Doet het nog steeds goed en maakt me altijd wakker met een afschuwelijk piepje. Ervoor leg ik mijn horloge als ik ga slapen. En daarvoor ligt de pil, zo goed mogelijk in het zicht zodat ik hem haast niet kan vergeten.



Een stapel boeken. Zelf ben ik bezig is Heiligen gaan naar de Hel, mijn vriend leest nu het geniale boek Giph. Daaronder Adriaan en Olivier, wat ik mijn eerder eens had aangeraden. En daaronder nog wat studieboeken, de interessantere waar ik ook voor m'n vermaak in lees. Schrijfkunst en Hoe Bedoelt U? vind ik heel leuk.



En dan het leukste! Een klein doosje met mijn 'belangrijkste' of 'mooiste' sieraden. In elk geval degene die ik het meest draag en koester. Links een Swarovski ring die ik van mijn vriend kreeg voor mijn 20e verjaardag. Rechts een parel ring en bijpassende oorbellen die ik van mijn moeder voor mijn 21e verjaardag kreeg.

Nou, mijn 'nachtkastje' is niet zo erg interessant. Er staat vrij weinig en dat probeer ik zo te houden :) Ik ga geen andere mensen taggen omdat deze al erg lang rond gaat en ik niet weet wie hem al heeft gedaan. Maar voel je vooral vrij om deze tag over te nemen als je hem leuk vind!

Liefs,
Maud