vrijdag 8 juli 2011

Tag: Sunshine Award


Van de lieve Sofie van Muffins at Tiffany's kreeg ik een tijd terug deze leuke tag. Dankjewel daarvoor meid, ik vond het een erg leuke tag om te maken!

1. Bedank de persoon van wie je de tag kreeg
2. Maak er een artikel over
3. Vul de vragen in
4. Tag zelf ook tien mensen

Favoriete kleur: Ik heb verschillende favoriete kleuren voor verschillende dingen. Qua nagellak draag ik het liefst blauwe of groene tinten. Qua kleding draag ik vooral zwart en een interieur zie ik het liefst in warme en donkere kleuren. Oké, stiekem houd ik gewoon erg veel van donker :)

Favoriete dier: Goh.. ik vind eigenlijk haast alle dieren wel leuk.. Een luiaard vind ik een ontzettend leuk dier, lekker de hele dag wat hangen en ze hebben van die snoezige kopjes. De Canadese Lynx vind ik een erg mooi dier, grappige oortjes en van die gigantische poten. Maar zo, voor hier aan mijn voeten te liggen, doe mij maar een hond.

Favoriete nummer: 3 en 9 vind ik wel iets hebben, geen idee waarom. Ik heb ook nooit zoiets van 'yeah, ik sta bij kassa drie!' of 'joepie, ik heb negen spruitjes op mijn bord'. Geen geluks getallen dus.

Welke parfum draag je momenteel? DiorAddict Shine :)

Iets wat je altijd draagt en wat echt bij je past: Tattoo's en piercings is een beetje een simpel antwoord hè? Ik heb bijna altijd de diamanten parel ring en bijpassende oorbellen, die ik van mijn moeder kreeg, om en in. Al vanaf dat ik droomde over prinses worden, fantaseerde ik ook over zulke sieraden. Deze bevestigen voor mij dat alle dromen uit kunnen komen. Ook sleep ik mijn Juicy Couture Daydreamer tassen overal mee naartoe, die vind ik zo goed bij mij en mijn stijltje passen, plus ik ben apetrots dat ik ze zelf heb gekocht.

Wat is je passie? Reizen, make-up en nagellak heb ik het meest in mijn hoofd. Make-up en nagellak is iets fijns om van te houden, ik kan me er elke dag mee bezig houden! Reizen vind ik ook heerlijk! Dan bedoel ik niet in de trein zitten of autorijden, maar rondreizen maken door landen. Voor mij het liefst zo ver mogelijk, naar plekken waar ik nog nooit ben geweest! Dat is iets wat ik helaas niet constant kan doen.. maar wel veel gelukkig :)

Kado's geven of krijgen? Geven! Ik vind het zo leuk om een blije reactie te zien, of iemand te verassen. Iets krijgen is ook zeker leuk, maar zo heb ik bij mijn moeders cadeau's altijd schuldgevoelens ('dat was té duur..') en mijn vriend.. die heeft zeg maar geen smaak ;)

Wat is de laatste oogschaduw welke je gebruikt hebt? Ik heb me vanochtend opgemaakt met kleuren uit mijn Too Faced Natural Eye Palette.

Favoriete dag van de week: Vrijdag en zaterdag! Grotendeels vrije dagen, waarop de winkels open zijn en op tijd naar bed niet van toepassing is!

Draag je nu nagellak? Jazeker! Nice is Nice van Essie, lief lila kleurtje :)

Deze tag mag uiteraard door iedereen worden overgenomen! Zelf tag ik nu even geen andere mensen wegens tijdgebrek. Maar ik vind het altijd leuk om ze ook van anderen te lezen.

Liefs,
Maud